Az Alien-motoros amazon

Julie Bell, Boris Vallejo pártfogoltja, majd felesége, vajon mit szólna, ha látná a „kicsit” átreformált festményét…?! Úgy tűnik, az Alien-mániám csúcspontját éli mostanában. Az arcmászós történet után, íme, Peyton, mint vad amazon az Alien-motoron. Hát, ha ilyen hasam lenne, nagyon örülnék! De legalább itt a szent cél, ami előttem lebeg. Azért ez mégis csak szebb, mint az enyhén domborodó sörhasam…

Van nekem egy régi jó barátom, Janó, aki Debrecenben dolgozik egy tévéadónál. Emellett a fotós- és ugyebár a tévés szerkesztés nagymestere. Még nyáron talált meg azzal a kéréssel, hogy agyaljak ki valami őrültséget, amit majd elkészíthet. Nem kellett sokáig gondolkodnom: akarok egy Alienes motort, amin ott csücsülök... Mintaként elküldtem Julie Bell alkotását.

Már el is feledkeztem erről az egészről, amikor pár hete megérkezett a műremek. Ott lapult az e-mail fiókomban. Amikor kinyitottam, csak ámultam és bámultam. Janó kitett magáért szokás szerint!

Éjszaka már azt álmodtam, hogy úgy hasítom fel az aszfaltot az Alien-motorral, mint Nicolas Cage tette ezt a Szellemlovasban.

 

Címkék: motor amazon alien