Lényeg, hogy görd(b)üljön

Miközben mindenki a benzináremeléssel meg a végtörlesztéssel van elfoglalva, azért szuperjó dolgok is történnek kis hazánkban a motorosok körében. Miután kilőttem az összes Viktort anyázó posztot és "mi leszek a 2012-es évben" kvízt a Facebookon, a végén szinte csak egy maradt.

Miért nem szólnak a hírek a jó dolgokról is? Miért fókuszálnak az emberek a szarra, és miért utálják, ha valaki sikeres. Vehetnének példát róla, tanulhatnának tőle, beszélgethetnének vele... Vagy legalább a FB-n megoszthatnák többen, amikor sikert ér el. 

Büszke vagyok. Na nem magamra, nem is arra, hogy nagyjából 15 éve ismerem, hanem rá, arra amit elért, arra amit a saját erejéből létrehozott, és arra is, hogy elismerik a tudását nemzetközi szinten, ami szerintem nagyon nagy szó.

Sanyikát a Radical Garage motorépítő műhely tulajdonosát egyetlen magyarként választották be tavaly a Nemzetközi Motorépítő Mesterek Szövetségébe (International Master Bike Builders Association (IMBBA)). Nem tudom, hogy erről hányan hallottak eddig. Most pedig a tanfolyamok elvégzése után már társbíróként tevékenykedhet majd a nemzetközi motorépítő versenyeken.

Egyelőre be kell érnem azzal, hogy nála rendeltem meg nyáron a motoromhoz az ültető kitet, és időnként, ha a körülmények úgy alakulnak, együtt is ebédelhetek vele, de remélem, hogy amikor megépül az első Csajok a motoron custombike, akkor azt vele készíttethetem majd el!