Cruiser diszkrimináció

Persze megint az utolsó pillanatra hagytuk a biztosítóváltást. Mondjuk tavaly úgy emlékszem nem is váltottunk, mert csak 1-2000 Ft különbség lett volna, azért meg nem érte meg variálni.

Idén azonban boldogan olvastam, hogy van olyan biztosító, ahol már figyelembe veszik, hogy nem egy speedgépen száguldozó huszonéves donorjelölt vagyok. Végre valaki méltányolja, hogy nyugdíjas tempóban közlekedek egy veteránnak látszó olasz motorral.

Bár a hírek nem pont erről szóltak, hanem hogy a K&H biztosítónál a chopper/cruiser kategóriájú motorok valamint a Harley-Davidsonok 10% kedvezményben részesülnek. Ki is számoltam, hogy így 2000 Ft-ot takarítok majd meg évente.

Álmodik a nyomor. Olyan még nem történt, hogy bárhol bármilyen kedvezményhez jutottam volna... és ez most sincs másképp.

A kedvezmény ugyanis csak a listán szereplő márkák listán szereplő modelljeire vonatkoznik. A Moto Guzzi California Jackal pedig nem szerepel a listán. Egyébként a Moto Guzzi majd minden California modellje igen, de ez pont nem.

Szóval azért az ezer forintért, amit a B7-ért meg gondolom élemedett korom miatt sikerülne spórolnom, nem váltottam.

Amit elvesztettünk a réven, megnyertük a vámon: a Harley-Davidsonra (ami nem az enyém) viszont újrakötöttük, és így évi 10 000 Ft-tal kell majd kevesebbet fizetni érte.