Motoros karácsony

Nem szeretem a karácsonyt. Pontosabban a karácsonnyal nem lenne semmi bajom, ha nem lenne ez a kötelező ajándékvásárlás.

Akiket szeretek, azokak év közben már megvettem mindent, amit szerettem volna, és úgy tűnik nem vagyok elég rutinos, mert egyből oda is adtam nekik, amire szerintem szükségük van. Ráadásul a családban a legtöbb születésnap, névnap és egyéb ünnep is az őszi-téli időszakra esik, úgyogy szeptembertől kezdve folyamatosan ajándékötleteken töröm a fejem. Ilyenkorra végül marad a kényszervásárlás, és ebből lesznek aztán a fölösleges csetreszek.

Azért jó ötletek ilyenkor is születhetnek, csak sokat kell nézelődni, járni az üzleteket, vagy böngészni a webáruházak kínálatát. Ennek viszont meg van az a hátránya, hogy magamnak többet vásárolok, mint ajándékba, és a végén alig marad pénzem.

Azoknak, akik tőlem kérdezgetik, hogy mit vegyenek nekem, azt üzenem, hogy semmit. Nem azért, mert mindenem megvan, hanem mert amire most legangyobb szükségem lenne, azt úgysem tudnák megvenni.

Hogy mi lenne az? Természetesen egy jó nagy motoros túra, valami jó meleg helyen...