De mikor, ha nem most?

OK, értem én, hogy válság van, és senki nem vásárol, de mi van akkor, ha mégiscsak szeretnék vásárolni, de azért nem tudok, mert nincs mit? 

Mert pl. a motoromat most a szezon elején szeretném felkészíteni, hogy a nyár közepén ne szerelgetéssel menjen az idő. És mielőtt végleges átalakítások felől döntenék, azért kipróbálnám optimális körülmények között. Teszem azt szezon elején raknék rá egy új gumit. Vagy kettőt.

Nem azért, mert nagyzolni akarok, vagy túl sok fölösleges pénzem van, hanem mert a 2006-os gumi szerintem elég régi. Ráadásul a nagyokosok szerint az amerikai piacra olyan kemény gumikat gyártanak, hogy 40 fokban lehet vele kényelmesen (és biztonságosan) motorozni. Itt meg jobb esetben nincs negyven fok.

Szóval kétheti motorgumi keresgélés után tegnap találtam egy gumist, aki nem "talán két hét múlvára" ígérte a gumit. Ma leszereltük mindkét kereket és elvittük a gumishoz - mert egyébként most van a legnagyobb őrület, mindenki most cserélteti a téli gumit, és a gumis nem ér rá szerelgetni. 

Ott persze kiderült, hogy a megrendelt helyett tömlőset küldtek, és azt nem lehet felszerelni, másmilyen pedig nincs. Sehol. Talán két hét múlva, de azt sem ígérik. Helyette viszont van ugyanolyan, mint amit le szeretnék cserélni. De hülye azért nem vagyok, hogy közel hetvenezer forintért felrakassak egy (két) ugyanolyat.

Szóval visszarakjuk a régit. Végül is olyan kemény, hogy szinte újnak látszik. Legfeljebb ebben a szezonban csak kanyarodva motorozok, mert a gumis szerint csak a közepe van elkopva egy kicsit.